Cu sotia la cumparaturi

duminică, 1 noiembrie 2009
Intr-o seara, Ghita era in pat cu sotia sa. Dupa ceva timp el a inceput sa devina infocat... cand ea a zis:
- Nu pot acuma, nu sunt dispusa... As fi vrut numai sa ma tii in brate.
Gita a intrebat-o mirat:
- CUM ?!?! Ce ai acuma?

Iar ea a zis cuvinte pe care fiecarui barbat de pe planeta ii este teama sa le auda:
-Tu, pur si simplu nu intelegi nevoile mele emotionale pe care le am eu ca femeie, ca sa pot sa-ti indeplinesc nevoile tale fizice ca barbat.

Acum Ghita era si mai nelamurit, cu o privire infricosatoare. Dupa un timp, ea a raspuns:
- Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, ci nu numai din cauza celor ce fac cu tine in pat ?

Intelegand ca in seara acea nu va fi nimic, Ghita a adormit, nu inainte de a bea o bere. In ziua urmatoare l-a sunat pe seful sau si si-a luat o zi libera, ca sa petreaca timpul cu sotia lui. Au luat masa la un restaurant, dupa care au mers intr-un centru comercial la raionul "haine de dama". Sotia lui a probat cateva costume scumpe si cum nu s-a putut hotara pe care dintre ele sa-l aleaga, Ghita i-a spus sa le ia pe toate. A vrut si pantofi, care sa se asorteaza cu costumele, astfel ca i-a spus sa aleaga cate o pereche de pantofi pentru fiecare costum. Apoi, de la raionul cu bijuterii, i-am luat cercei cu briliante.

Ce sa va zic... sotia era tare entuziazmata. I-a cerut lui Ghita sa ii ia si o fustita de tenis desi nu a jucat tenis niciodata.
- Da, sigur, iubita.

Aproape ca era in extaz. Zambind, a zis:
- Cred ca asta ar fi totul. Putem merge sa platim la casa.
Genial, Ghita a replicat:
- Nu pot acuma, nu sunt dispus.

Fata i-a devenit palida, falca i-a "cazut" si a zis:
- Cum ?!?!
- Am vrut numai sa tii aceste lucrurile in brate ceva timp... Tu pur si simplu nu intelegi problemele mele financiare pe care le am ca barbat, ca sa fiu in stare sa indeplinesc nevoile tale pe care le ai ca femeie sa faci cumparaturi. Si tocmai atunci cand a avut privirea ca si cum ar fi vrut sa-l omoare, a adaugat:
- Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, ci numai din cauza lucrurilor pe care ti le cumpar?

0 comentarii: