De ce a fost exmatriculat Bula ?

vineri, 29 octombrie 2010
Vine Bula acasa cu nota 2 la educatia fizica.
Tatal il intreaba:
- Bula, cum dracu tu baiat sportiv, care si acasa faci sport si te ridici la bara, ai 2 la educatia fizica?
– Profu’ de educatie fizica zice “Bula, ridica un picior!”. Eu ridic un picior. Dupa aia zice “Bula, ridica-l si pe celalalt!” Si eu i-am zis “Pai crezi ca pot sa stau in p*** ?”. Si mi-a pus 2 in catalog.
- Bravo Bula, bine ai facut!
A doua zi vine Bula acasa cu nota 2 la literatura. A avut loc un dialog similar:
- Cum ma Bula, tu baiat destept, care citesti toata ziua ai luat 2 la literatura?
- Profu' de literatura ne-a pus sa compunem cate o poezie si eu am compus-o p’asta:

Ce sa fie, ce sa fie
Un om mort cu p*** vie
Sa fereasca sfanta soarta
D’unul viu, cu p*** moarta.


- Bravo Bula, chiar e misto!
A treia zi Bula ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
- Am luat 2 la matematica azi!
- Ce s-a intamplat?
- Pai m-a intrebat profesorul “Cat fac 3 x 2?” si eu am spus “6”.
- Da Bula, e corect.
- Stiu, si dupa asta m-a intrebat “Cat fac 2 x 3?”
- Si care p*** mea e diferenta?
- La fel am spus si eu. De asta mi-a dat 2.
La sfarsit de saptamana, Bula ii zice tatalui sau ca l-a exmatriculat din scoala.
- Pai de ce?
- M-au chemat in cancelarie, intru eu acolo si cand ma uit in jur: profu de educatie fizica, profu de literatura, profu de matematica si profu de geografie !?
- Ce p*** mea cauta profu de geografie acolo?
- Asta i-am intrebat si eu!

0 comentarii: