Uite asa se defineste ****

miercuri, 4 mai 2011



Un tanar de vreo 30 de ani, intr-un supermarket, cu un cos in mana, asteapta la casa, sa plateasca cele cateva lucruri cumparate. deodata simte ca este lovit usor din spate, se intoarce si da cu ochii de o tanara

atragatoare, care din greseala il lovise cu caruciorul plin de bunatati. o admira de jos in sus mut de uimire si constata ca de fapt este fosta lui colega de facultate.
El: Draga da' ce bine arati ... ce mai faci?
Ea: Am venit sa fac vreo cateva cumparaturi ... stii vreau sa dau o mica petrecere cu prietenii ...
El: Dumnezeule! dar ai facut atatea cumparaturi ... cum de te descurci asa bine?
Ea: Sin sex oral.
El: Adica m*ie?
Ea: Nu draga! sex oral!
El: Ma rog fie cum spui tu dar ia spune-mi unde va avea loc petrecerea?
Ea: Mi-am cumparat recent o vila pe malul marii ... si acum vreau sa o inaugurez.
El: Cum? ti-ai cumparat si o vila? la malul marii? cum ai reusit?
Ea: din sex oral.
El: Adica m*ie?
Ea: Nu draga! sex oral!

Platesc amandoi si ies in parcare, unde tanarul isi pune cele cateva lucruri in portbagajul bicicletei, iar tanara deschide portbagajul uni mercedes ultimul tip. Tanarul ramane mut de uimire...
El: Pai sa nu-mi spui ca si asta-i al tau ...
Ea: Ba da mi l-am cumparat anul asta de ziua mea.
El: Pai de unde ai avut atatia bani?
Ea: Din sex oral.
El: Adica m*ie?
Ea: Nu draga! sex oral!
El: Explicami si mie care-i pentru tine diferenta dintre sex oral si m**e ca eu tot nu inteleg!
Ea: Pai ia spune-mi tu lucrezi undeva?
El: Da ...
Ea: Ei si cam cat ai salariul?
El: Pai sincer sa fiu ... vreo 2000 de lei.
Ea: Pai vezi draga? asta-i m**e !!!

0 comentarii: