Dorinta data-n bara

vineri, 13 noiembrie 2009
Un om intra intr-un bar cu un strut in urma lui. Cum se aseaza, chelnerul soseste sa ia comanda.
Omul spune: – As vrea o bere.
Apoi se întoarce catre strut si il intreaba:
- Si tu?
- Si eu as vrea tot o bere, raspunde strutul.
Chelnerul aduce cele 2 beri si spune: – Costa 7.35, va rog.
Batranul baga mana in buzunar si scoate suma exacta. In ziua urmatoare, omul si strutul revin si omul cere iar o bere, iar strutul acelasi lucru. Din nou omul baga mana in buzunar si scoate suma exacta. Acest lucru devine rutina, in fiecare seara cei doi revenind la bar.
- Ca de obicei? - Intreaba chelnerul.
- Nu. Pentru a schimba voi comanda un whiskey dublu.
- Pentru mine la fel, zice strutul.
- Costa 7.35.
Din nou, omul baga mana in buzunar si scoate exact suma necesara, pe care o depune pe bar. Chelnerul nu-si mai poate stapâni curiozitatea.
- Scuzati-ma domnule, cum reusiti sa scoateti de fiecare data suma exacta din buzunar?
- Ha, ha, zice omul, acum multi ani, faceam curat in podul casei si am gasit o lampa veche. Cand am frecat-o, un spiridus a iesit si s-a oferit sa-mi indeplineasca doua dorinte. Prima mea dorinta a fost de a putea plati intotdeauna ceea ce vreau sa cumpar doar ducand mana la buzunar si gasind in el exact suma necesara.
- Bine gandit! - raspunde chelnerul - majoritatea oamenilor ar fi cerut un milion de dolari sau ceva asemanator, dar asa veti fi bogat cat veti trai.
- Exact! Ca am nevoie pentru un litru de lapte sau pentru un Rolls Royce, suma exacta este acolo, spune omul.
Atunci chelnerul il întreaba:
– Inca ceva domnule, si strutul?
Omul raspunde:
– Ei, aici am dat-o-n bara, pentru a doua dorinta am zis ca vreau o pasarica cu picioare lungi, care sa fie de acord cu mine tot timpul...

0 comentarii: